Isnin, 3 Ogos 2009

Melayu Sedang Di Buli


Serindik Merah 4 Ogos - PKR ( IBU SEGALA PENGANJUR ) perhimpunan haram membantah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di ibu negara, Sabtu lalu dipercayai mengeluarkan belanja yang banyak bagi menarik orang ramai menyertai mereka dalam perhimpunan ini.

Melihatkan penahanan peserta perhimpunan dan sumber yang diperolehi , turut mendapati motif perhimpunan bertujuan mengalihkan perhatian rakyat terhadap beberapa kes mahkamah termasuk kes liwat membabitkan Anuar Ibrahim.

dipetik dari sumber ''Anak-anak muda yang mengambil bahagian ini secara sinis mengatakan mereka terima upah untuk berarak. Ini agak mengejutkan pihak penganjur kerana mungkin tidak menyangka rahsia mereka akhirnya bocor juga.

Perhimpunan haram anjuran Gabungan Mansuhkan ISA (GMI) itu mengakibatkan orang ramai terperangkap dalam kesesakan jalan raya manakala peniaga menutup premis masing-masing dan banyak kejadian yang tak diingini terjadi...

AKHIRNYA banyak pihak menuntut tindakan tegas harus dikenakan terhadap dalang di sebalik GMI supaya kejadian tersebut tidak berulang.

ISA MESTI DI KEKALKAN....

1 ulasan:

  1. Salam,

    Macam mana Melayu tak kena buli, DAP pandai jaga segala kes-kes bontot Anwar, maka Anwar kenalah buli Melayu sendiri........

    BalasPadam