Selasa, 10 November 2009

MANISNYA SI HIDUNG TINGGI PAKSITAN

11 Nov. - Kisah seorang lelaki warga emas yang didakwa menikam isterinya sehingga mati di Alor Setar, Kedah semalam masih hangat diperkatakan.

Namun, beberapa jam sebelum kejadian itu, seorang lagi wanita hampir menerima nasib yang sama seperti warga emas terbabit - ditikam oleh bekas teman lelaki kerana enggan kembali ke pangkuannya.

Kejadian berlaku di depan sebuah rumah di tingkat lima Flat Samudera, Gombak di sini kira-kira pukul 11 pagi semalam.

Mangsa, seorang wanita berusia 27 tahun terpaksa menerima 12 jahitan di leher, dagu dan tapak tangan selepas ditikam bekas teman lelakinya.

Kejadian dikatakan berpunca apabila suspek, seorang lelaki Pakistan( WARGA ASING ) berang terhadap mangsa yang enggan kembali ke pangkuannya(KEKASIH RAKYAT MALAYSIA YANG COMEL DAH BERSUAMI)

Pihak Polis berkata, mangsa yang berpisah dengan suaminya sejak Januari lalu didatangi oleh suspek dan berbincang mengenai hubungan mereka.

"Dipercayai mangsa enggan untuk berbaik dan kembali ke pangkuan bekas teman lelakinya itu menyebabkan suspek yang tidak mempunyai pekerjaan tetap bertindak mengelar dagu kanan dan leher mangsa.( APAKAH INI NEGARA KITA MASIH LAGI SAYANG PENDATANG ASING YANG MEMBUAT SEBAHAGIAN DARIPADA ONAR ONAR JAHAT MEREKA )

"Dalam pergelutan itu, mangsa juga mungkin cuba melepaskan diri kerana terdapat kesan kelar di tapak tangannya,"

Polis menambah, akibat kecederaan itu, mangsa dihantar ke Hospital Selayang untuk mendapat rawatan sebelum dibenarkan pulang.

Difahamkan, wanita malang itu sebelum ini tinggal bersama suaminya di Alor Setar sebelum pulang ke rumah ibunya di sini baru-baru ini.

Polis memberitahu, biarpun motif mangsa diserang dipercayai akibat rasa cemburu dan kecewa suspek terhadap mangsa, namun pihaknya akan menjalankan siasatan terperinci.

"Polis akan menyiasat dari pelbagai sudut berhubung kes tersebut bagi memastikan suspek dapat ditahan dalam masa terdekat,"

Polis berkata, kes itu kini disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan.

ADUHAI JEJAKA PAKSITAN HIDUNG TINGGI TAPI JAHAT..

1 ulasan:

  1. Salam bro, bila wanita Melayu yang bernafsu tinggi, sentiasa mencari yang lebih segala-galanya.........sehingga lupa kepada dosa-dosa..

    BalasPadam